Garantie
Natuurlijk heb je ook garantie op jouw nieuwe kraan!
Natuurlijk heb je ook garantie op jouw nieuwe kraan!
Kwaliteit speelt binnen onze organisatie dé grootste rol. Dit onderscheiden wij in product kwaliteit en service kwaliteit waaronder ook garantie. Mede dankzij onze ruime vakkennis en nauwe samenwerking met de fabrikanten kunnen wij jou deze kwaliteit bieden!
Mocht er onverhoopt toch iets mis lopen, dan staat onze servicedienst klaar om het mogelijke probleem snel en adequaat op te lossen! Wij werken geheel volgens de garantievoorwaarden van onze leveranciers, daarnaast geven wij standaard twee jaar garantie op de montage.
Bij de aanschaf van een nieuwe kraan en/of reservoir heb je als eindgebruiker standaard twee jaar productgarantie vanuit de fabrikant. Het is verstandig om jouw aankoop bij de fabrikant te registreren. Zo ben je er van verzekerd dat zij je snel kunnen helpen en over de juiste gegevens beschikken.
Klik op het logo van het product dat jij hebt aangeschaft om jouw product te registreren.
Naast productgarantie heb je bij JouwKraan ook twee jaar garantie op de montage! In de praktijk kan het voorkomen dat er een servicebezoek noodzakelijk is om een probleem te verhelpen. In dit geval staat onze servicedienst voor je klaar om jouw serviceaanvraag op korte termijn te behandelen.
Als klant kan je middels het servicecontactformulier een serviceverzoek aanvragen.
Onder garantie wordt niet verstaan:
Service kosten kunnen in de praktijk ontstaan wanneer het geen product- of montagefout betreft of wanneer je jouw aanvraag buiten de garantieperiode van twee jaar indient.
In dit geval, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De persoon die het serviceverzoek aanvraagt, wordt door ons als opdrachtgever van de service-aanvraag gezien. De opdrachtgever zal – indien van toepassing – een factuur krijgen voor eventuele kosten.
Bij een bezoek van een servicemonteur ter plaatse kunnen de volgende kosten ontstaan:
Wanneer je last van een storing of defect hebt proberen wij zo snel mogelijk voor je klaar te staan. Een serviceverzoek kan je indienen via ons servicecontacformulier. Na ontvangst van jouw aanvraag nemen wij binnen twee werkdagen contact met jou op. Probeer het formulier zo compleet mogelijk in te vullen en het probleem zo duidelijk te omschrijven.
Serviceverzoek aanvragen